PICCOLINE SØGES TIL COMPANYHOUSE MT04

18. Maj 2021

PICCOLINE SØGES TIL COMPANYHOUSE MT04

Går du et sabbatår i møde, og er du klar til at bruge din stærke sans for både struktur og orden i et fuldstisjob. Vi søger en piccoline pr. 9. august 2021, med den rette energi, interesse og attitude til at få en travl hverdag til at glide. Som piccoline vil dine hovedopgaver være at få hverdagens gøremål til at ga? op i en højere enhed, tage vare på kontoret, gå til hånde i vores Companyhouse MT04 samt en lang række forskellige opgaver

Arbejdsopgaver:
Arbejdet besta?r i at uddele post, indkøb, sørge for at huset ser imødekommende ud, at der er dækket op og ryddet af i mødelokalerne, frokostanordning, at te- køkkenerne er i orden, telefonpasning, opdatering af de sociale medier, bud og andre opgaver, hvor der kan være et større ansvar hvis du er motiveret og interesseret.

Vi forventer, at:
Du er pligtopfyldende, ansvarsbevidst, imødekommende, fleksibel og frisk. Du er god til at holde overblik og samtidig skabe struktur. Du har et stort service-gen og springer gerne til, na?r der er brug for dig. Du er udadvendt, god til at omstille dig til nye opgaver og prioritere anderledes. Det vil være en fordel at du kan anvende instagram, facebook, hjemmesider m.m.. Vi værdsætter et smil og masser af godt humør.

Vi er:
Vi er et kontorfællesskab/ Companyhouse pa? Marselis Tværvej 4, 8000 Aarhus besta?ende af 8 forskellige virksomheder. Vi vægter kvalitet og seriøsitet meget højt.

Noget for dig:
Stillingen er fuldtid man-tors. (8.30-16.30) og fe. (8.00-15.00) med ansættelse primo august med oplæring i den første uge.

Hvis det er noget for dig, sa? mail en ansøgning til sf@navest.dk Ansøgningsfrist den 4. juni 2021. Der holdes løbende samtaler.

Læs mere

Hjælp til midlertidig bolig: Unge hjemløse rykker ind i gammel landbrugsskole

03. Marts 2021

Hjælp til midlertidig bolig: Unge hjemløse rykker ind i gammel landbrugsskole

Kirkens Korshær vil med et nyt tiltag give unge hjemløse, der tidligere har været anbragte, et midlertidigt springbræt til egen bolig. Bricks A/S stiller endnu en bygning i Risskov til rådighed for projektet.

BRICKS UDVIDER DIREKTIONEN OG PRÆSENTERER NY STRATEGI

01. Februar 2021

BRICKS UDVIDER DIREKTIONEN OG PRÆSENTERER NY STRATEGI

Det er et yderst respekteret ansigt – 47årige Lene Lange – som fra 1. februar 2021 indtræder i direktionen hos Bricks. Lene Lange har gennem sin karriere, som både advokat og leder i en række virksomheder, arbejdet succesfuldt med såvel komplekse kontrakter, implementering af strategiske projekter som HR-administration og -udvikling. Nu kommer hun til at spille en central rolle i en strategisk kursændring, der indebærer, at Bricks i stigende grad vil involvere eksterne samarbejdspartnere i sin

Han lægger ikke skjul på, at det er et scoop for de to, at det er lykkedes at få Lene Lange med omkring ledelsesbordet: –Rigtig mange i og omkring byggebranchen kender Lene Lange og ved hvilke kompetencer hun besidder, ikke mindst når det gælder komplekse entrepriseprojekter, infrastrukturprojekter og OPP-projekter. Og samtidig formår hun at finde løsninger, drive projekterne fremad og binde alle elementer sammen i en større helhed.

Byggerier skal bidrage til omgivelserne
Målet er, at Bricks skal udvikle og skabe bæredygtige projekter, som i endnu højere grad bidrager positivt til de lokalsamfund og mennesker, der skal leve i og omkring de nye byggerier. Derfor vil de fleste projekter fremadrettet blive til i samarbejde med eksterne finansielle partnere og med involvering af kulturelle, filantropiske og kreative aktører.

Lene Lange bliver en helt central spiller i den nye strategiske retning, som Bricks nu har lagt. Hendes baggrund og netværk er stort og omfattende. Og dertil kommer et enestående blik for de mennesker og den organisation hun er en del af, uddyber Martin Busk:
–Hun kommer til at spille vores organisation endnu stærkere i takt med, at vi sætter nye projekter i gang. Og hun kommer til at være det tredje ben i direktionen, som vil supplere Philip og jeg, så vi kan fokusere endnu stærkere på de områder, hvor vi har vores styrker. Samlet vil det give os et løft og sikre, at vi kan indfri ambitionen om at forene kvalitet med ægte bæredygtighed, siger han.

Lene Lange fortæller selv om sin baggrund for at træde ind i direktionslokalet hos Bricks:
–Det er på alle måder et godt match. Bricks er for mig indbegrebet af passion, kvalitet og ordentlighed. Den energi og de værdier ser jeg frem til at blive en del af og samtidig bidrage positivt til. Jeg har kendt Martin og Philip i mange år, og jeg er overbevist om, at vi både fagligt og personligt vil komplementere hinanden godt, og at vi sammen med resten af det dygtige hold af medarbejdere vil kunne tage Bricks til det næste niveau.

Lene Lange tiltræder 1. februar 2021 i en nyetableret stilling som COO og vil foruden juridiske forhold omkring de mange byggeprojekter også få ansvaret for HR, organisationsudvikling og strategimplementering.

Kort om Lene Lange

Har været advokat i knap 20 år, men forlod for et par år siden advokatbranchen for at gå all-in på ledelse (hun afsluttede i 2018 en Executive MBA).

Hun har mere end 15 års erfaring med personaleledelse fra stillinger som
•- Vice President, Legal & Human Ressources hos Terma A/S
•- Direktør hos Advokatfirmaet Delacour
•- Partner og afdelingschef hos LETT/DLA Piper
•- Executive Vice President Skamol A/S

Hun sidder i en række bestyrelser, blandt andet: Sund & Bælt Holding A/S, Nordic Waste A/S og Aarhus Jazz Orchestra

47 år. Privat bor hun i Risskov sammen med sin mand og fire børn.

Læs mere

BRICKS A/S UDVIDER MED TO NYE MEDARBEJDERE

22. Oktober 2020

BRICKS A/S UDVIDER MED TO NYE MEDARBEJDERE

Pr. 22. september 2020 er Frederik Rabjerg Jensen tiltrådt som projektleder og pr. 1. oktober 2020 er Katharina Høgh Zacher Kirkegaard tiltrådt stillingen som marketing- og udlejningskoordinator i Bricks A/S.

22.09.2020 Frederik (24) er blevet ansat som projektleder. Han har en bygningskonstruktør uddannelse fra VIA University College i Aarhus, og har efterfølgende taget et kursus som sikkerhedskoordinator. Frederik har tidligere været ansat som byggeleder ved Jørgen Friis Poulsen A/S, hvor han var tilknyttet projektet ”Generationernes hus”. Frederik skal bl.a. varetage køber- og lejerønsker, til- og fravalg på større projekter og kvalitetssikring af tegningsmateriale samt assistere med tilsyn på igangværende byggerier. Frederik bor til dagligt i Aarhus V. 01.10.2020 Katharina (30) er oprindeligt uddannet ejendomsmægler, og har efterhånden 9 års erfaring indenfor ejendomsbranchen. De seneste 5 år af dem, har hun siddet som Bolig- og Projektkoordinator hos ejendomsudviklingsfirmaet Innovater A/S, hvor hun har haft med alt lige fra juridiske kontrakter til indretning og udlejning af boliger. Hos Bricks skal Katharina varetage koordineringen af alt markedsføring, udlejning og generel koordinering og strukturering af de mange spændende projekter og aftaler. ?Katharina bor med sin mand og to børn i Skødstrup.

Læs mere

Ny projektleder: Julie Krogh Kristensen

07. Januar 2020

Ny projektleder: Julie Krogh Kristensen

Julie Krogh Kristensen (29) er blevet ansat som projektleder. Julie har en arkitekt BA.ARCH og diplomingeniøruddannelse fra henholdsvis Arkitektskolen Aarhus og Ingeniørhøjskolen, Aarhus Universitet, som hun siden har opdateret med kurser bl.a. om bæredygtighed i byggeriet.

Hun har tidligere været ansat som projektansvarlig hos Prodatek A/S og som praktikant hos NCC Danmark og Arkitema Architects. Julie skal bl.a. varetage køber og lejerønsker, til- og fravalg på større projekter og kvalitetssikring af tegningsmateriale samt assistere med tilsyn på igangværende byggerier. Julie bor med sin kæreste og lille søn i Viby.

Læs mere

Så er Piccolo og Grappa Deli åbnet i Risskov!

16. Oktober 2019

Så er Piccolo og Grappa Deli åbnet i Risskov!

Vi er stolte og glade for at kunne overlade restauranten til Inge og Uffe Jacobsen, som skal drive det smukke sted. Restauranten skal fungere som et mødested for venner og bekendte, hvor folk har mulighed for at hygge sig i hinandens selskab over en lækker middag eller bare et udsøgt glas vin!

Byggetilladelse og entreprisekontrakt på plads. Nu går byggeriet af Nicolinehus i gang

04. Juni 2019

Byggetilladelse og entreprisekontrakt på plads. Nu går byggeriet af Nicolinehus i gang

De to sidste brikker er nu faldet endeligt på plads, så et af Aarhus Øs helt store og centrale byggerier – Nicolinehus – om 3 år vil stå klar med 241 boliger samt markedshal, kontorer, restauranter og butikker.

Læs hele pressemeddelelse her

Læs mere

PICCOLINE SØGES TIL MT04

16. Maj 2019

PICCOLINE SØGES TIL MT04

Vi søger en piccoline pr. 1. august 2019, som skal gå til hånde i vores kontorfællesskab/ Companyhouse på Marselis Tværvej 4, 8000 Aarhus. Arbejdstiden vil være fra 8.30 til 16.30.

Arbejdet består i at uddele post, handle ind, sørge for at huset ser imødekommende ud, at der er dækket op og ryddet af i mødelokalerne, rydde af efter frokost, at te- køkkenerne er i orden, telefonpasning, opdatering af de sociale medier og diverse små opgaver. Du skal være pligtopfyldende, imødekommende, fleksibel, frisk og servicemindet. Det vil være en fordel at du kan anvende instagram, facebook, hjemmesider m.m.. Vi værdsætter et smil og masser af godt humør. Hvis det er noget for dig, så mail en ansøgning til sf@navest.dk Ansøgningsfrist den 4. juni 2019.

Læs mere

Ny bogholder for Bricks

16. April 2019

Ny bogholder for Bricks

Bente Lanng kommer fra en stilling ved DP ventilation A/S, hvor hun har været ansat som regnskabschef i de seneste 14 år. Bente skal varetage den daglige bogføring og hjælpe med regnskabsudarbejdelse og daglig økonomi, budgetter og deltage i vedligeholdelse og udvikling af ERP-systemer.

Bente ser meget frem til at møde nye udfordringer med blandt andet de spændende projekter hos Briks.

Læs mere

loading
Nyheder
Vi bruger cookies

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside.

Okay